Hi dolls! Am primit acest tag de la Michelline si vreau sa ii multumesc din tot sufletul, am ramas foarte uimita, nu ma asteptam.. este si primul meu tag.

De-a lungul timpului am invatat sa nu judec persoanele dupa imbracaminte, m-am autoeducat sa nu mai bag de seama ce poarta altii. Bineinteles ca daca imi place cum e imbracata persoana respectiva, ma uit dupa ea, chiar o admir, dar daca nu imi place, trec mai departe si imi vad de viata mea.
Inainte cand vedeam pe cineva imbracat mai ciudat , ii faceam tot felul de semne persoanei cu care eram ori ma bufnea rasul.. M-am dezvatat deoarece am realizat ca nu imi aduce nimic bun sa judec persoanele dupa aparente, ba din contra mai mult rau imi fac mie.
Fiecare poarta ce vrea, nu judec dar asta nu inseamna ca nu imi formez o parere, bineinteles ca ce nu imi place intra in categoria never ever.
Bun.. vad pe cineva urat imbracat, trec mai departe si bifez acea piesa vestimentara pe lista mea neagra..
Inainte de a trece la subiect vreau sa va arat o tinuta pe care nu concep sa o port vreodata. Multe dintre voi s-ar putea sa recunoasteti personajul daca sunteti fane Gossip Girl.. yupp Little J.





Ce ziceti? Vreti sa va arat cum arata inainte de marea ei transformare?
Am uitat sa specific.. are doar 17 ani, asadar suntem de aceeasi varsta!



Ce nu as purta niciodata:

1. Pantofii , sandalele, cizmele care ma duc cu gandul la o stripteoza.. da probabil stiti despre ce vorbesc, acele atrocitati cu o platforma cat Muntii Alpi, eventual si din sticla/plastic.. Nu pot sa inteleg persoanele care poarta asa ceva! Initial nu stiam cum sa dau search pe internet sa gasesc o poza cu astfel de pantofi dar cum mi-a venit in minte Taylor Momsen, domnisorica de mai sus.. pac google i-a gasit. Cu ce text credeti ca am cautat? " Taylor Momsen ugly shoes " sii paccc, poza ma astepta cuminte pe prima pagina.


2. Animal-print din cap pana in picioare, inteleg si mie imi place, port o esarfa, un cardigan, un plic dar separat oameni buni! Nu mai zic nimic.. las pozele sa vorbeasca.

3. Decolteul prea adanc. Mi se pare extrem de vulgar, daca avem ce arata, sa aratam la tot poporul nu?


4. Pantaloni/colanti care sa fie prea stramti incat sa ma sufoce si eventual sa se mai intample si altceva.. nu pun poza ca e prea vulgar :)) imaginati-va "piciorusul" unei camile si o sa stiti despre ce vorbesc.. anti camel-toe!!

5. Trening + geanta eleganta.. Am vazut atatea "vedete" legate de mana cu gentuta Hermes si in trening.. pentru mine e no no no! Poate e chic si nu stiu eu.

6. Mocasini : comozi dar nu sunt genul meu.

7. Sutien la care sa adaug bretelute din plastic. Stiu ca multe fete poarta, dar mie nu imi place deloc, mi se pare ca da un aspect ieftin, mai bine imi aleg un sutien fara bretele si gata, am rezolvat problema.

Cam asta este, probabil am omis multe lucruri dar numai astea mi-au trecut prin minte in momentul acesta. 
Repet, aceasta este parerea mea personala, daca nu sunteti de acord.. ei bine, imi pare rau!

I tag everyone! 

xoxo♥,