Hi dolls! Dupa cum multe dintre voi stiti Andreea a organizat un mic giveaway unde am castigat acest produs pe care il iubesc, it's my little babie! This babie are si un nume: Maybelline Eye Studio Lasting Drama gel eyeliner, in Blackest Black. Mie mi se pare genial, nu pot sa il compar cu altceva deoarece pana acum nu am mai folosit nici un fel de gel eyeliner dar Andreea l-a comparat cu cel de la MAC si dupa cum stiti preturile dintre ele difera de la cer la pamant. Asadar daca nu sunteti dispuse sa platiti atatia bani pentru cel de la MAC, intodeauna aveti un prieten de nadejde care asteapta sa fie achizitionat.


Ce spun ei:
- Intense color
- Smudgeproof
- Waterproof

Ce spun eu?
- Adevarat
- Adevarat
- Adevarat

I like that:
- vine cu o mica pensulica, eu cu ea aplic eyelinerul si isi face treaba foarte bine! Atentie, trebuie spalata dupa fiecare folosire, maxim 2... altfel o sa fie mai greu de aplicat ;
- aspectul, borcanelul este foare micut si elegant ;
- se indeparteaza usor la demachiere ;
- exista o varietate de culori din care putem alege:


Don't like:
Error Error Error - imi place tot!


Il recomand? DAA!
Il voi achizitiona again? DAA, bineinteles daca apare la noi pana atunci.

P.S Andreea iti multumesc inca odata!

xoxo♥,