Hi dolls! Nu stiu ce ziceti voi dar eu ador sa citesc carti, nu, nu ma refer la cartile pe care sunt obligata sa le citesc la scoala. M-am gandit sa fac o rubrica despre carti deoarece sunt o importanta parte din viata mea, desi inainte nu concepeam sa pun mana pe vreuna, cand imi zicea cineva sa ma pun cu burta pe carte mai degraba luam cartea si ma asezam pe ea.. not good!
Cand citesc o carte, ma inchid in mine, numai aud nimic in jurul meu, numai imi trebuie mancat, internet nimic! Imi pun mintea la contributie si imi imaginez personajele, actiunile etc.
Astazi nu m-am simtit prea bine, nu stiu ce este cu mine in ultimul timp.. si cum am trecut ieri prin Cora si mi-am cheltuit banutii pe vol. 2 din Jurnalele Vampirilor - Lupta am zis sa ma asez linistita in pat si sa lecturez putin.. ei bine.. am lecturat eu pana am terminat cartea in mai putin de 4 ore, nici nu stiu cum a trecut timpul.. pur si simplu m-a fermecat. Initial pretul ei a fost de 30 de ron dar am primit o reducere de 20%, nu stiu ce oferte au cei de la Cora.. dar eu m-am bucurat tare mult cand am auzit.


Probabil credeti ca urmatorul pas ar fi fost achizitionarea vol. 3, dar ce fac eu.. curioasa cum sunt am zis sa caut pe internet sa vad ce se mai aude de ultimul volum.. si ce sa vezi, cum ma si asteptam am ramas fascinata de coperta .. deja lesinata, am zis sa dau o precomanda, vad ca au reducere de 25% din pretul intial + transport gratuit prin Curier si Posta Romana, asta ramane la alegerea noastra.

Pret -25% : 33,68 lei
Pret initial : 44,90 lei

Nu stiu daca va intereseaza, dar am zis sa imprastii vorba deoarece numai e foarte mult timp, pe 5 noiembrie se expediaza cartile.

M-am gandit sa vorbesc despre ultima carte citita, aici, pe blog, sa va impartasesc si voua ce mi-a placut si ce nu chiar daca nu are nicio legatura cu beauty & fashion.
Sper sa va placa, iar daca nu astept parerile voastre pro sau contra! Eu sper ca pro.

P.S Nu e prea tare coperta? Oh my god, eu am ramas fascinata, mai ales ca ador si serialul.. and the boys.. i'm drooling!

xoxo,